6 Haziran 2017 Salı

Tilki, Baykuş, Bakire

KÜNYE
Kitap adı: Tilki, Baykuş, Bakire
Yazar: Yaprak Öz
Sayfa Sayısı: 202
Türü: Roman
Yayınevi: Yitik Ülke Yayınları


Merhabalaaar, uzun zaman sonra yine ben bi’Avukatınız. 3 hafta final haftasından sonra tatile başladım başlamasına ama her şey istediğimiz gibi gitmiyor maalesef. O yüzden yorumumu biraz geç giriyorum affınıza sığınarak :)


Kitaba gelecek olursak, Twitter’da yayınevini takip ediyordum ve şans eseri denk geldim bu kitaba ve ismi, konusu ve kitabın kapağı dikkatimi çekti. Kitap fuarı zamanı gelince ilk uğradığım stand tabiiki Yitik Ülke Yayınları’nın oldu ve gerçekten fuarın en cana yakın stantıydı. Hem kitapları çok uygun fiyata verdiler hem de doğaya katkı sağlamak için yanın tohum ve atık pil toplama kutusu verdiler. Umarım tüm yayınevleri böyle şeyleri alışkanlık haline getirir.

Tamam artık konuya geçebiliriz. Kitapta eşinden boşanan Begüm adlı kadının kızının arkadaşlarının ve kendisinin başından geçen hikayeye anlatılıyor. Çok sürükleyici bir kitap merak ettiriyor ancak konu hakkında daha fazla bilgi edindikçe okuyucu da konuya hakim oluyor ve asıl olayın ne olduğunu anlayabiliyor. Aslında bu da güzel bir şey çünkü düşünmemizi sağlıyor. Ama finalin nasıl olacağını maalesef okuyarak öğreniyoruz çünkü ilk sayfalarda bahsedilen olaylarla bağlantılı hep ve tamamen bütün bir kitap. Her şey bağlantılı. Okurken kesinlikle zevk alırsınız.

Umarım yazımı beğenmişsinizdir ve kitabı alıp okursunuz. Kendinize iyi bakııın :))


                                                                                                                            bi'Avukat

2 yorum:

  1. Kitabın kapağı ve ismi o kadar ilgi çekici geldi ki satın alıp okuyasım geldi hemen. Hikayesini de merak ettim doğrusu. Teşekkürler paylaşım için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsiniz :) Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil