16 Aralık 2016 Cuma

MEKTUPLAŞMA ETKİNLİĞİ

 




Herkese merhabalar :)

2017'nin gelmesine çok az zaman kalmışken Bi'avukat Bi'Psikolog olarak bir etkinlik düzenlemek istedik.



Hepimiz biliyoruz ki,teknoloji çok ilerledi ve dünyanın öbür ucuyla saniyeler içerisinde internet üzerinden iletişime geçebiliyoruz.Evet,ama mektup kadar değerli mi gözümüzde? Postacıyı bekleme,gelen mektubun heyecanı,gelen kişinin kendi el yazısı,pullar...


Biz burada henüz bahsetmedik fakat (eğer isterseniz postcrossing ve mektup arkadaşlarımızdan bahsedebiliriz;yorumlar kısmına yazmanız yeterli ^^ ) kaybolan mektuplaşma geleneğini çok seviyoruz.Ve kendimizce bunu devam ettirmeye çalışıyoruz. Evet,devam ettiriyoruz fakat genel olarak yurtdışından arkadaşlarımız var.Bu yüzden,biz de düşündük ki hazır yılbaşı da geliyorken neden bir mektuplaşma etkinliği düzenlemiyoruz :) (yine çok konuştuk :D )

Kısaca,katılanların rastgele ve iki farklı şehirden olarak eşleştireceğimiz bir mektuplaşma etkinliği düzenliyoruz.

Gelelim şartlarımıza.Aslında  tek bir şart var:
*Katılmak isteyen herkes bizi takip edip isimlerini ve yaşadıkları şehirleri mail yoluyla veya instagram'dan dm göndermeleri.

Kişiler eşleştikten sonra birbirlerine iletişime geçebilecekleri bir mail adresi veya instagram adresini kendilerine ileteceğiz

.Daha sonrası kendilerine kalıyor isterseniz sadece bir mektup yollarsınız isterseniz de küçük hediyeler,koleksiyon yaptığı bir şey olabilir mesela,gb.

NOT:Biz 2 kişi olduğumuz için bizimle 2 kişi eşleşecek.(Yani etkinliğin şimdiden 2 katılımcısı var :D )

Umarım etkinliğimize katılırsınız ve herkesin keyif olacağı bir etkinlik olur :)

DİPNOT: Eğer paylaşırsanız daha çok kişi katılabilir belki ^^

İnstagram adresi : @kitabiminbirsayfasi

                                                                                                                    Sevgimizle...
                                                                                                                    Bi'Avukat Bi'Psikolog

22 yorum:

  1. ben buradayım.... istanbul... soslubadem@gmail.com ... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz sizi haberdar edeceğiz :))

      Sil
  2. Eğlenceli olabilir.Ben de katılıyorum.yurdacelik@hotmail.com adresim :)

    YanıtlaSil
  3. güzel bir etkinlik, beni de katılımcı listesine ekleyebilirsiniz :)
    İstanbul _ Hukumsuz_sair@outlook.com

    YanıtlaSil
  4. Nice!!
    xoxo
    https://direitoporlinhastortas-id.blogspot.pt/

    YanıtlaSil
  5. benide ekleyin lütfen.İstanbuldan selamlar :) Sevilayefsaaktas@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. 1k daki etkinliğe katıldım buna da katılabilirim. 2 mektup arkadaşı fena olmaz.pazarnur@gmail.com Ayvaliktan sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Ben de varım :-)

    suleuzundere@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. Bunu asla kacıramam cok özledim mektup almayı göndermeyi benide ekleyin lutfen nkocaer@gmail.com

    Ayrıca tebrik ediyorum tesekkür ediyorum sabırsızlıkla bekliyorum :D

    YanıtlaSil
  9. öncelikle iki yazarlı bir blog keşfettiğim için çok sevindik :) biz de kız kardeşimle yazıyoruz bloğumuzda,
    kizkardesler arasinda olarak takip ediyoruzz, kizkardeslerarasinda@gmail.com ve de mektup etkinliğinize istanbuldan katlıyoruz, herkese başarılar :D

    YanıtlaSil
  10. Ne hoş... :)
    Mektup ne özel bir şey... :)

    YanıtlaSil
  11. bende varım :) mcdrgn@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. Ne güzel bir etkinkik.
    tebrik ederim

    YanıtlaSil
  13. Güzel ve Akıcı yazınız için teşekkür ederim, blogumu izlemeye alırsanız sevinirim.... https://hastaliktakip.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  14. eğlenceli ve güzel bir düşünce katılımcılara bol eğlence dilerim

    YanıtlaSil
  15. geç kaldım .Bundan sonrakilerde görüşmek üzere tatlı bloggerlar.

    YanıtlaSil
  16. biz mektuplaştık en kıs sürede bloğumda paylaşacağım

    YanıtlaSil
  17. Evet bende katıldım etkinlige Sule Hanıma mektup yazdım ama cevap alamadım belki postada bir aksaklık olmustur diye hala beklemedeyim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilay Hanım mektubunuzu bugün postaya verdim. Gecikme için çok üzgünüm, çok mahcubum. Lütfen kusura bakmayın. gecikmeyi telafi için uzun bir mektup yazdım, umarım affedilirim :-)

      Sil