14 Kasım 2016 Pazartesi

Nereye kadar görmezden gelebilirsin? BAHAR'IN PEŞİNDE..

KÜNYE
Kitap adı: Bahar'ın Peşinde
Yazar: R.S. Grey
Sayfa Sayısı: 304
Türü: Roman
Çeviri: Deniz Çakırhan
Yayınevi: Martı Yayınları

,

Merhaba arkadaşlar ^^ Bugünün kitabı Bahar'ın peşinde. Sonbahara başlamak için çok ismi yerinde bir kitap. Tabii onların ilkbaharın girdiğini varsaymazsak :)


Kitabın karakterleri Lilah Calloway, Chase Matthew ve bu iki kişinin anneleri. Kitabın ana karakterleri olan Lilah ve Chase'ın duygularını anlayarak okuduğum için açıkcası ben çok mutlu oldum. Bu tarz kitaplarda genellikle erkek gizemli bırakılırdı ama Bahar'ın Peşinde'de öyle olmaması, açıkcası çok iyi. Kızın bölümü bittiği yerde erkeğin başlaması cidden 10 numara :D 
Akıcı mı ? Evet. Dikkat çekici mi ? Ona da evet ama sanki bir eksiklik vardı. Ne 
olduğunu çözemedim ama kitabın başlarında okumakta güçlük çektim. Sonraları açılınca da bırakmak istemedim.

 Konusunu özetlemek gerekirse anneleri çok yakın iki arkadaş olan bu iki gencin bazı olaylardan ötürü -özellikle kızın annesi nedeniyle- kızın oğlandan uzak durması, tabiiki kader bu ya yeni döndüğün evinde 
çocukla yaşamaya başlaması. Kitap betimlemesine göre çocuk okulun en yakışıklısı ve kız ona istenmeyen ot gözüyle bakıyor. Duyguları öyle değil tabii (hahaha) Konu bakımından çok farklı değil anlayacağınız ama her genç kızın hayalinde böyle bir kurgu geçmiştir. Amerikan ve kore dizileri sağolsun asla hayal aleminden çıkamıyoruz :D 

Kısaca kendini okutan bir kitap, bazı kitaplardaki gibi cinsellik önplanda değil. Bu yönden yaş sınırlaması gerektirmez kanımca. Tüm kitapta ufakta olsa bir öpücük ararken kitap bitiyor. Spoiler sayılmaz bence bu dediğim, okuyunda görün :D


Yukarıdaki kolajı sanırım fanları oluşturmuş. (Ben yapmadığım için belirtmek istedim) Kızı tam olarak böyle hayal ettiğimi söylemeyeceğim ama oğlan kesinlikle buydu diyebilirim. Kızın aslında sarışın olması ama saçlarını siyaha boyatması bence çok büyük saçmalıktı. En azından sona yaklaşırken eski rengine dönmesini bekledim ama maalesef ucundan döndü. Eh bu da onların hayatı ne diyelim.

Dikkatimi çeken bir nokta da lise çağındaki çocukların verdikleri partiler ve uyuşturucu ortamı. Eğer gerçekten de Amerika (Teksas) böyle bir yerse, bence acilen bunun önüne geçilmeli. Yabancı yazarlar çok normalmiş gibi anlatıyor ama acilen bunun önüne geçilmesi gerektiğini düşünüyorum.
Bunlarda benim fikirlerim okuduğunuz için teşekkür ederim ^^Bir sonraki kitabımızda görüşmek üzere... :)

2 yorum:

  1. Farklı bir kitap değil ama Bunun fanlarıda mevcut ellerinize sağlık ne güzel yazmışsınız :)))

    YanıtlaSil