26 Ağustos 2016 Cuma

Şşş bu benim küçük sırrım SÖYLEMEYECEĞİNE SÖZ VER..

Merhaba arkadaşlar, bu aralar kitap okuma hızını arttırmış bulunmaktayız. (Sonunda:) Yaptığım yakarışlar sanırım sonunda yerini buluyor, her şey düzeliyor gibi. Bu aralar mutluyuz yani. Umarım tüm milletçe mutlu oluruz (Amin) 


KÜNYE
Kitap adı: Söylemeyeceğine Söz Ver
Yazar: Jennifer McMahon
Sayfa Sayısı: 363
Türü: Roman
Çeviri: Bahar Karakaş
Yayınevi: Ephesus Yayınları







Kitap yorumuna geçelim şimdi.
Kitap kapağından da belli olacağı üzere bir gerilim kitabı. Konusu ise (spoiler vermeden açıklamak gerekirse ^^) ilkokulda annesinin aşık olduğu adamla yaşamak için kırsala taşınan bir kızın, kendisine tamamen farklı bir ortamda yaşamaya başlaması; aynı zamanda yeni okula başlaması ve yeni arkadaşlar edinememesi üzerine yaşadığı hayatı ve dışlananlardan olan  tek arkadaşı “Patates kız” a yaptığı ihanet ve 30 yıl sonra geri
dönmesiyle yaşanan cinayetin üzerine artık 41 yaşına gelmiş kızın geçmişiyle yüzleşmesini ve öldürülen arkadaşının gizemini çözmeye çalışmasını anlatıyor. 


Hem geçmişte hem şimdiki zamanda geçen ikili bir anlatım var.  Kitap önünüze sürekli farklı bir olay çıkarıyor. Ah bu da nereden çıktı, ne alaka diye düşünebiliyorsunuz. Tabiiki bu durum sizi daha da okumaya teşvik ediyor. Açıkça söylemek gerekirse sayfaları ışık hızıyla okumayı istedim. Bir göz gezdirmemle tüm sayfayı anlayıp diğerine bakmayı hatta ^^ Ama sabırla okudum ve zafere ulaştım :D

Kısaca kitap aile, arkadaşlık, bağlılık ve ihanetler üzerine yazılmış; akıcı ve gerilim dolu bir kitap.

Tabii bazı anlamadığım, yarım kalmış olduğunu düşündüğüm bölümlerde var. Okuduysanız siz neler düşünüyoruz? Okumadıysanız da iyi okumalaar :)

2 yorum:

  1. blogunuzu laptopumdan okuyorum ama sayfayı ilk açtığımda telefon sürümü gibi göründü. en altta "web sürümünü görüntüle" seçeneğine tıklayınca düzeldi. belki haberiniz yoktur diye söyleyeyim dedim çünkü o haliyle blogun yan tarafındaki bölümlerin hiçbiri görünmüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyardığınız için teşekkür ederiz. Nedenini bulmaya çalışacağız. Tekrardan teşekkür ederiz, haberimiz yoktu :)

      Sil